FANDOM

Elesis Lire Arme Lass Ryan Ronan Amy Jin Sieghart Mari Dio Zero Ley Rufus Rin Asin Lime
Dio
Dio1
Klasy Stygian
Wiek nieznany
Płeć Mężczyzna
Ojczysty kontynent nieznany
Miasto nieznane
Bronie Grabieżca Dusz (Soul Reaver)
Klasa początkowa Stygian
Powiązania Grand Chase

DioEdytuj

Dio

1st Job: Stygian - Skill Tree

2nd Job: Drakar - Skill Tree

3rd Job: Leviathan - Skill Tree

4th Job: Dusk Bringer - Skill Tree

OpisEdytuj

Wiek: nieznany

Lubi: Alfreda, czystą destrukcję

Nie lubi: Sebastiana, bezsensownej destrukcji

W ostatnich chwilach istnienia Kounat, liczne portale pojawiły się wokół całego królestwa, bramy prowadzące do innego wymiaru, gdzie żyły wojownicze demony. Pewien odłam demonów pragnął zniszczyć Kounat i wypowiedział wojnę cierpiącemu królestwu. Jakkolwiek, przeciwny im odłam potępił ich brutalność i poprzysiągł zniszczyć dręczycieli Kounat. Dio był jednym z nich.

Po zakończeniu wojny demony wróciły do swego wymiaru, a portale zapieczętowano. Pewnego razu Dio uświadomił sobie, że pieczęć jednego z portali jest osłabiona i zdecydował by pójść na zwiady. Ta decyzja wkrótce sprawi, że spotka się z Grand Chase'em.

Umiejętność specjalnaEdytuj

Punkty Akcji (Action Points)Edytuj

Inaczej niż każda inna postać, Dio posiada funkcję zwaną Punktami Akcji (Action Pionts, AP, Ability Power) pokrywającą umiejętności (skille). Wykorzystując Drzewo Umiejętności, Dio zdolny jest użyć licznych zdolności, zabójczych i demonicznych jak teleportacja bierna, przyzywanie mieczy runicznych i gigantycznych włóczni, używanie swej dłoni (Rake Hand), a nawet tworzenie czarnych dziur.

W przeciwieństwie do wszystkich innych postaci, Dio nie zdobywa energii (MP; w tym przypadku AP) przez trafianie we wrogów, raczej poprzez czekanie, aż sama się załaduje (np., jak Furia Siegharta). Jedynym sposobem na uzupełnienie AP (poza miksturami) jest atak chowańca Selliona. Umiejętności AP używane są klawiszami A, S, D, F i G. To sprawia, że ataki chowańców znajdą się pod klawiszem (lewy) Shift, a Kpina (Taunt) pod klawiszem V.

Stertowanie Klas (ang. Job Stacking)Edytuj

Podczas gdy Dio się rozwija, rośnie w siłę i staje się bardziej zabójczy. Jednakże nie jest w stanie powrócić do poprzednich klas, jako że wszystkie są, technicznie, jedną klasą. Dio jest w stanie używać zdolności zarówno nowej, jak i poprzedniej klasy jednocześnie. Podczas zmiany klasy, zauważa się zmianę wyglądu jego dłoni - staje się większa. Dio używa Grabieżcy Dusz (Soul Reaver) jako broni zarówno jako Stygian, czy Drakar.

OdblokowywanieEdytuj

Dio może zostać odblokowany poprzez zakup zwoju z misją ze sklepu oraz ukończenie wymaganych celów. Należy zauważyć, że po odblokowaniu, Dio startuje na poziomie 30.

2nd Job Quest można zacząć przy 35 poziomie.

Koszt Przedmiot Cele
30000 GP Worn-out Dio Mission
15000 Cash Dio Mission (Cash)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki