FANDOM

Dungeons (ang. Podziemia, Lochy) to plansze składające się z kilku oddzielnych pomieszczeń, z których każde zapełnione jest potworami. Aby przejść z jednego pomieszczenia do kolejnego, należy pobić wszystkich znajdujących się w nim wrogów i przejść przez teleport. Na końcu każdej planszy czeka Boss, silny przeciwnik, którego pokonanie równa się ukończeniu Dungeona.

Mapa

Każdy Dungeon posiada stopnie trudności: Normal (Normalny), Hard (Trudny), Expert (Ekspercki, Bardzo Trudny) oraz Champion Mode (Tryb Czempiona), wymagający specjalnego biletu wstępu. Etapy na Bermesiah posiadają jedynie stopnie Normal i Champion Mode (z wyjątkiem Trial Forest i Trial Tower, które CM nie mają). Plansze na Silver Land zostają wzbogacone o stopień Hard, zaś od Ellia Continent mamy do dyspozycji wszystkie możliwe trudności. Każdy kolejny stopień utrudnia grę, zwiększając siłę przeciwników, liczbę potworów, jakie pojawiają się w Dungeonie, a czasami zmieniając układ pomieszczeń i rozmiar planszy.

Dungeons są rozsypane po mapie świata Grand Chase na kilku poszczególnych kontynentach. Przechodzi się je w określonej kolejności, w związku z obejmowanym przez nie zasięgiem poziomów postaci:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki